HRM box
Antwoord op al uw vragen over HRM software (ook die u nu nog niet kent)
De HRM box is belangrijk in de twee fases die in grote mate het succes van uw HRM softwareproject bepalen:
- Het vaststellen van alle eisen en specificaties
- Het kiezen van de beste oplossing en leverancier
Wat levert de HRM box u op?
De HRM box geeft u antwoorden op essentiële vragen, zoals:
- Is vasthouden aan onze huidige leverancier een verstandige keuze?
- Wat zien wij over het hoofd bij het kiezen van een leverancier of implementatiepartner?
- Hoe houden wij controle over ons project en vergroten wij zelf het succes ervan?
- Welke ervaringen hebben andere organisaties met de HRM oplossing die wij overwegen?
- Hoe checken wij de toekomstbestendigheid van de beoogde HRM oplossing?
- Hoe bepalen wij de belangrijkste keuzecriteria voor onze organisatie?
- Welke AI ontwikkelingen hebben invloed op de keuze van onze HRM oplossing?
Wat ontvangt u?
U ontvangt de antwoorden aangevuld met checklists, overzichten en adviezen in de vorm van unieke digitale informatie, twee toonaangevende boeken per post en persoonlijk advies van één of meer HRM softwarespecialisten. U bepaalt zelf of en hoe u van alle beschikbare informatie gebruik maakt.
Waarom aanvragen?
- 91% van de ontvangers van de HRM box kwalificeert deze als ‘zeer waardevol’.
- Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk. Wij hebben geen belang bij uw keuzes.
- Uw aanvraag is gratis en vrijblijvend. U bepaalt zelf wat u met de aangeboden informatie doet.
- Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens, conform ons privacystatement.
Heeft u nog vragen aan ons? Wij helpen u graag! Ook als u de HRM box liever telefonisch aanvraagt. U kunt ons bellen op 030 227 21 20 en mailen via info@ictinformatiecentrum.nl.
Waar mogen wij de digitale informatie naartoe sturen?
Nu TIJDELIJK inclusief het boek ‘HR tech’.