HRM box

Antwoord op al uw vragen over HRM software (ook die u nu nog niet kent)

De HRM box is belangrijk in de twee fases die in grote mate het succes van uw HRM softwareproject bepalen:

  • Het vaststellen van alle eisen en specificaties
  • Het kiezen van de beste oplossing en leverancier

Wat levert de HRM box u op?

De HRM box geeft u antwoorden op essentiële vragen, zoals:

  • Is vasthouden aan onze huidige leverancier een verstandige keuze?
  • Wat zien wij over het hoofd bij het kiezen van een leverancier of implementatiepartner?
  • Hoe houden wij controle over ons project en vergroten wij zelf het succes ervan?
  • Welke ervaringen hebben andere organisaties met de HRM oplossing die wij overwegen?
  • Hoe checken wij de toekomstbestendigheid van de beoogde HRM oplossing?
  • Hoe bepalen wij de belangrijkste keuzecriteria voor onze organisatie?
  • Welke AI ontwikkelingen hebben invloed op de keuze van onze HRM oplossing?

Wat ontvangt u?

U ontvangt de antwoorden aangevuld met checklists, overzichten en adviezen in de vorm van unieke digitale informatie, twee toonaangevende boeken per post en persoonlijk advies van één of meer HRM softwarespecialisten. U bepaalt zelf of en hoe u van alle beschikbare informatie gebruik maakt.

Waarom aanvragen?

  • 91% van de ontvangers van de HRM box kwalificeert deze als ‘zeer waardevol’.
  • Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk. Wij hebben geen belang bij uw keuzes.
  • Uw aanvraag is gratis en vrijblijvend. U bepaalt zelf wat u met de aangeboden informatie doet.
  • Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens, conform ons privacystatement.

Heeft u nog vragen aan ons? Wij helpen u graag! Ook als u de HRM box liever telefonisch aanvraagt. U kunt ons bellen op 030 227 21 20 en mailen via info@ictinformatiecentrum.nl.

Waar mogen wij de digitale informatie naartoe sturen?

Nu TIJDELIJK inclusief het boek ‘HR tech’.